Estimem el nostre món!

Dosrius, 16 de gener de 2016

SEP reporters

Aquest curs els alumnes de l’escola hem decorat les portes de les aules amb els noms de les nostres classes. Noms que hem triat a partir de l’eix temàtic del curs: Estimem el nostre món!

Us presentem les fotografies que hem fet per tal que tots veieu com ha quedat.

P3 Han triat animals marins que estan en perill d’extinció: tortugues marines i dofins. La porta de P3 A hi ha unes tortugues amb la cara dels alumnes. Les tortugues estan en un mar de paper. A la porta de P3 B hi ha uns dofins que estan al mar i els dofins tenen la cara dels alumnes.

P4 Han escollit dues espècies de felins que estan en perill d’extinció: tigres i gats mesquers. A P4 A han fet uns tigres de cada nen de la classe i a P4 B han fet un arbre amb paper de colors i han posat els seus gats mesquers amb cua personalitzada i la cara de cada nen.

P5 Els alumnes de P5 han escollit els Ossos Bruns i els Panda, els dels Ossos Bruns han fet una cova amb un Os dins i els Ossos panda han fet uns Ossos Panda amb un cartell amb el nom de cada nen i nena.

1r- Han triat uns temes relacionats amb el sol, 1r A són els Sols i 1r B son els girasols, 1r A han simulat que les seves cares són uns sols, ho han aconseguit pintant uns plats de colors grocs, vermells i taronges, 1r B han dibuixat un gran test amb girasols, que són les seves cares.

2n- El tema que han triat és del foc i els bombers. 2n A (el foc) ha fet el cartell principal on fica foc i cada alumne a part, ha fet en una cartolina petita un foc de plastilina. 2n B (els bombers), han dibuixat un bomber amb cera com si tires aigua per apagar el foc, i a cada gota hi surt la cara d’ un alumne o alumna.

3r- Els alumnes de 3r han triat els oceans. Les classes estan decorades amb un dibuix de l’oceà i un vaixell amb totes les cares dels alumnes i molt peixos de diferents tipus.

4t- Ens han ensenyat els oceans i les diferents especies d’animals que hi ha

5è-Els de 5è ens han ensenyat dos tipus de vents: Euros i Boreas. Els alumnes s’han deixat emportar per ells.

6è- El tema que ha triat 6èA, han estat els dracs d’aire. Han decorat la porta amb petits dracs d’aire pintats per ells i 6èB la han decorat amb uns divertits i peculiars Núberos.

També hi ha molts elements als passadissos Per fer la decoració molts alumnes han dedicat un temps a pintar l’hivern i el fred: pingüins, roba d’abric, símbols nadalencs, arbres sense fulles…