A foc lent C. Superior

Els alumnes de cicle superior hem gaudit d’una obra de teatre anomenada “A foc lent”. Aquesta obra s’emmarca dins la campanya de sensibilització “Revetlles amb Precaució” que organitza la Direcció general de Protecció civil del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya en col·laboració amb la companyia de teatre Milnotes de Granollers. És una obra amb l’objectiu de donar a conèixer quins són els consells que s’han de seguir per manipular material pirotècnic i per gaudir d’una revetlla amb seguretat.

També hem tingut la companyia d’una persona de la Creu Roja que ens ha explicat els primers auxilis bàsics en cas de cremades i també ha vingut la colla de Diables  de Dosrius que va participar en el vídeo que  s’ha fet sobre les revetlles. Han estat els  encarregats d’explicar als nens quines són les categories de petards que existeixen, les edats a les quals els poden tirar i a quines distàncies.

Aquí trobeu un tràiler de l’obra: http://interior.gencat.cat/ca/detalls/Article/Obra_teatre i informació sobre la campanya de revetlla a l’escola aquí: