Activitats a 2n

2n juga amb les matemàtiques

Durant aquest trimestre els alumnes de 2n han fet diverses activitats de matemàtiques. Expliquem dues que els han agradat molt!

Mesurem coses

Les nenes i els nens de segon hem estat mesurant coses. N’hem pensat de tot tipus. A més, també les hem dibuixat al pati. Ha estat molt divertit. Per cert, a què no sabeu quants nens es necessiten per ser igual de llargs que una balena? I que un autobús?

Dibuixem amb quadrats

Els alumnes de segon hem sortit al pati a fer dibuixos al terra. Però la cosa no era tant fàcil, perquè les hem hagut de fer amb figures planes, concretament amb quadrats de diferents colors. Després les hem dibuixat amb els nostres llapis de colors en un paper en el que hi havia una quadrícula. Al principi ha estat una mica difícil, però ho hem aconseguit i ens ho hem passat molt bé.

Aquí podeu trobar un recull de fotografies.