4t a l’Ajuntament

Sortida Ajuntament de Dosrius (12 de Novembre del 2018)

Amb motiu del treball interdisciplinari que les alumnes i els alumnes de 4t de primària estan realitzant durant aquest trimestre sobre el poble de Dosrius; el passat 12 de Novembre vam visitar l’ajuntament per observar de prop quines són les feines que es realitzen i, principalment, quin és el paper de l’alcalde com a representant màxim que governa el municipi.

En arribar, l’alcalde ens va rebre en una sala en la qual tots els grups van tenir l’oportunitat d’exposar unes quantes preguntes relacionades amb el poble, treballades prèviament a classe.

Tot seguit, vam poder fer una visita guiada per totes les instal·lacions de l’ajuntament.

Finalment, ens van convidar a gaudir d’un bon esmorzar. Aquí teniu un recull fotogràfic del dia.