Comiat de curs

Avui és l’últim dia de curs. Per molts nens el dia més esperat. Avui comencen les vacances; temps de diversió, d’aventures, de viatges, de piscina, de muntanya, de platja, de llevar-se tard… temps d’estar en família i gaudir d’una rutina totalment diferent a l’habitual.

Però també és el dia d’acomiadar-se dels companys, dels amics, dels mestres, de l’escola… és un dia emotiu, estrany, contradictori… no és un dia qualsevol:

Hem acomiadat als alumnes de sisè en un acte carregat de significat on tots els alumnes de l’escola els han transmès els seus millors desitjos. Aquests han respost amb consells molt adequats, prenent, per últim cop, el seu paper de més grans de l’escola.

Com a tancament de l’acte formal, tots junts, hem cantat unes cançons treballades a música.

Durant la setmana hem anat acomiadant el curs i donant la benvinguda a l’estiu amb diverses ruixades a cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior i una gimcana a Educació infantil.

Ha estat un dia ple d’emocions, llàgrimes, rialles i, per molts, el principi d’una nova etapa.

Molt bon estiu a tothom i bones vacances.