Ballaruca d’arreu del Món / Un, dos, coop!

Avui, dimarts 13 de febrer, l’escola s’ha mogut al ritme de les cançons d’en Rah-mon Roma i l’Oriol Casas que ens han portat el seu espectacle “Ballaruca d’arreu del món”, a càrrec de l’AFA de l’escola.

L’activitat estava programada per fer-se al pati de l’escola però s’ha hagut de fer al gimnàs.

Tot i així, els artistes han adaptat l’espectacle a l’espai i ens han mostrat un divertidíssim repertori de cançons, contes i balls on el principal era la participació del públic.

Ens ho hem passat molt bé i hem reflexionat sobre la convivència i el valor d’actes que a priori es poden malinterpretar però que neixen de la bona voluntat i la consciència de pertinença a una comunitat.

Al descans entre la sessió dels petits, (educació infantil i cicle inicial), i la dels grans, (cicle mitjà i cicle superior), hem gaudit d’un esmorzar de germanor amb els millors ingredients possibles: pa, xocolata i joc.

Les mares voluntàries de l’AFA ens ho han preparat durant tot el matí i des d’aquí els hi agraïm aquest esmorzar tan dolç.

Seguint amb el títol de l’eix interdisciplinari, dimecres i dijous, els alumnes de 2n a 4t han fet el taller “Un, dos, coop.,  un programa que Suara Cooperativa ha posat en marxa per difondre els valors i principis del cooperativisme entre l’alumnat.