Comiat de curs

Avui és l’últim dia de curs. Per molts nens el dia més esperat. Avui comencen les vacances; temps de diversió, d’aventures, de viatges, de piscina, de muntanya, de platja, de llevar-se tard… temps d’estar en família i gaudir d’una rutina totalment diferent a l’habitual.

Però també és el dia d’acomiadar-se dels companys, dels amics, dels mestres, de l’escola… és un dia emotiu, estrany, contradictori… no és un dia qualsevol:

Hem acomiadat als alumnes de sisè en un acte carregat de significat on tots els alumnes de l’escola els han transmès els seus millors desitjos. Aquests han respost amb consells molt adequats, prenent, per últim cop, el seu paper de més grans de l’escola.

Després, tots junts, com escola, hem acomiadat la Ginesa Castelo, una professional del servei de neteja que comença un nou camí, acabant, com els de sisè, el seu pas per l’escola. Pas, no relació. Tots, els alumnes de sisè i la Ginesa continuaran, sempre, sent membres de la nostra família.

Com a tancament de l’acte formal, tots junts, hem cantat unes cançons treballades a música amb el Ricard, a qui, en aquesta ocasió, acompanyaven el Xavi amb la guitarra i el David amb les maraques i els bongos.

Al final, tots junts, hem fet un Flashmob al pati, treballat amb la Montse, la Cristina i la Txell a educació física. Ha quedat molt lluït!

Ha estat un dia ple d’emocions, llàgrimes, rialles i, per molts, el principi d’una nova etapa.

Molt bon estiu a tothom i bones vacances.