Cantània 2017 (La nit dels malsons)

Dimarts, 13 de juny, els alumnes de 5è , les seves famílies i altres membres de la comunitat educativa de l’escola hem tingut l’oportunitat de participar en una activitat musical de primer ordre: la Cantània 2017

Un total de 800 alumnes de diferents escoles de Catalunya han omplert l’escenari de l’Auditori de Barcelona per interpretar La nit dels malsons.

Un muntatge escènic i musical que ens ha traslladat al món dels somnis, amb experiències dures i complicades, amb malsons relacionats amb la por i amb el sentit de la mateixa.

Després de reflexions profundes, ha acabat fent un fort cant a la vida i l’escenari s’ha omplert de color!!

Us convidem a escoltar alguns fragments de l’espectacle i veure les fotografies.

Vídeos sobre la Cantània 2017: